!! LAHODNA TYCINKA ZDARMA KE KAZDE OBJEDNAVCE OD 300,- Kč - DOPRAVA ZDARMA OD 1500,- Kč JEN PRO ČR !! POSILAME I NA SLOVENSKO

Grada Publishing Kompenzační cvičení

Neohodnoceno
 
 
Dostupnost Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do
27.1.2021
Běžná cena 284 Kč
Ušetříte 65 Kč (–23 %)
219 Kč    
Kód produktu 1-30114034
Značka Grada Publishing
Kategorie Knihy a časopisy
 

Jedinečná publikace předkládá všem kondičním, výkonnostním i vrcholovým sportovcům více než devadesát vhodných uvolňovacích, protahovacích i posilovacích kompenzačních cvičení s využitím vlastní váhy těla i dostupných cvičebních pomůcek, jako jsou posilovací guma, gymnastický míč a overball. Autorka, zkušená vysokoškolská pedagožka, klade důraz na popis správné techniky provedení a upozorňuje na možné chyby a subjektivní pocity při cvičení. Všechny cviky jdou demonstrovány na téměř třech stovkách fotografií a obrázků. Obsah: Předmluva Úvod I. TEORETICKÁ ČÁST 1 Základní teoretická východiska 1.1 Tělesný pohyb a jeho funkce v životě člověka 1.2 Posturální funkce a charakteristika individuálně optimálního držení těla 1.3 Anatomicko-fyziologické základy kompenzačních cvičení 1.3.1 Základní charakteristika kosterního svalstva 1.3.2 Základy neurofyziologických zákonitostí řízení, regulace a kontroly činnosti kosterního svalstva 1.4 Doporučení pro tělovýchovnou praxi 2 Kompenzační cvičení 2.1 Náčiní 2.2 Didaktické zásady kompenzačních cvičení protahovacích 2.3 Didaktické zásady kompenzačních cvičení posilovacích 2.4 Kompenzační cvičení v tréninkovém procesu II. PRAKTICKÁ ČÁST 3 Dechová a relaxační cvičení 3.1 Relaxační cvičení 3.2 Dechová cvičení 3.2.1 Vlastní nácvik a kontrola bráničního dýchání 3.2.2 Vlastní nácvik a kontrola dolního hrudního dýchání 3.2.3 Vlastní nácvik a kontrola horního hrudního dýchání 3.2.4 Nácvik dechové vlny 4 Cvičení vedoucí k fixaci držení těla v základních polohách 4.1 Základní horizontální polohy 4.2 Příklady náročnějších cvičení v horizontálních polohách 4.3 Základní vertikální polohy 4.3.1 Poloha sed 4.3.2 Polohy klek a stoj 5 Cvičení zacílené na hluboké svaly zádové 5.1 Přehled začátků, úponů a funkce hlubokých svalů zádových 5.2 Testování hlubokých svalů zádových 5.3 Cvičení zacílená na hluboké svaly zádové 5.3.1 Přímivá cvičení 5.3.2 Uvolňovací a protahovací cvičení páteře v předozadním směru 5.3.3 Příklady uvolňování a protahování páteře hlubokými ohnutými předklony 5.3.4 Úklony páteře 5.3.5 Rotace páteře a rotační klony 5.3.6 Posilování hlubokých svalů zádových 5.3.7 Balanční cvičení 5.3.8 Spinální (torzní) cvičení 6 Kompenzační cvičení zacílená na oblast bederní páteře a dolních končetin 6.1 Uvolňovací cvičení oblasti pánve, beder a kyčelních kloubů 6.2 Hlavní flexory kyčelního kloubu 6.2.1 Přehled začátků, úponů a funkce vybraných flexorů kyčelního kloubu 6.2.2 Testování vybraných flexorů kyčelního kloubu 6.2.3 Kompenzační protahovací cvičení flexorů kyčelního kloubu 6.3 Hýžďové svaly 6.3.1 Přehled začátků, úponů a funkce hýžďových svalů 6.3.2 Testování hýžďových svalů 6.3.3 Kompenzační posilovací cvičení hýžďových svalů 6.4 Bederní vzpřimovače a čtyřhranný sval bederní 6.4.1 Přehled začátku, úponu a funkce čtyřhranného svalu bederního 6.4.2 Testování hlubokých svalů zádových a čtyřhranného svalu bederního 6.4.3 Kompenzační protahovací cvičení bederní oblasti 6.5 Břišní svaly 6.5.1 Přehled začátků, úponů a funkce břišních svalů 6.5.2 Testování břišních svalů 6.5.3 Kompenzační posilovací cvičení břišních svalů 6.6 Svaly na zadní straně dolních končetin 6.6.1 Přehled začátků, úponů a funkce vybraných svalových skupin na zadní straně dolních končetin 6.6.2 Testování svalů na zadní straně dolních končetin 6.6.3 Kompenzační protahovací cvičení zacílené na svaly na zadní straně dolních končetin 7 Kompenzační cvičení zacílená na oblast hlavy a horní části těla 7.1 Přehled začátků, úponů a funkce vybraných svalových skupin v oblasti krční páteře a horní části těla 7.2 Testování vybraných svalových skupin v oblasti krční páteře a horní části těla 7.3 Cvičení ovlivňující postavení hlavy a horní části těla 7.3.1 Cvičení ovlivňující postavení hlavy a krční páteře 7.3.2 Cvičení ovlivňující postavení hrudníku 7.3.3 Posilování dolních fixátorů lopatek 8 Literatura

S oblibou používají: běžná populace rekreační sportovci siloví sportovci (kulturistika, fitness, silový trojboj, vrh koulí, hod kladivem, sprint, plavání na krátké vzdálenosti aj.) silově-vytrvalostní sportovci (fotbal, lední hokej, pozemní hokej, ragby, košíková, běhy a plavání na střední vzdálenosti aj.) vytrvalostní sportovci (běhy, dálkové plavání, triatlon, cyklistika, běh na lyžích aj.) Doplněk stravy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Produkt uložte mimo dosah dětí. Doplňky stravy nejsou náhradou pestré stravy. Obrázek je pouze ilustrativní a pro představu, nemusí vyobrazovat aktuálně dostupnou variantu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: