!! LAHODNA TYCINKA ZDARMA KE KAZDE OBJEDNAVCE - SEJKR ZDARMA NAD 2000,- DOPRAVA ZDARMA OD 1000,- Kč !!

ZLEPŠETE SI KREVNÍ OBĚH!

Zlepšete si krevní oběh!

Je těžké tomu uvěřit, ale vaše tělo má asi 60 000 mil cév. Spolu s vaším srdcem a jinými svaly tvoří váš oběhový systém. Tato síť vede krev do každého koutu vašeho těla. Pokud je ale váš krevní oběh špatný, zpomaluje nebo blokuje tok krve. A to se projevuje jako nedostatek kyslíku a živin v oblastech, kde je ho potřeba.

Známky špatného oběhu

Nedostatek kyslíku a živin se projevuje tak, že vaše končetiny (ruce či nohy) jsou chladné nebo otupělé. Pokud máte světlou pleť, mohou mít nohy modrý nádech. Špatný oběh může být příčinou suché kůže, křehkých nehtů a vypadávajících vlasů. Někteří muži mohou mít problémy s udržením erekce. A pokud máte cukrovku, vaše rány mají tendenci léčit se pomaleji.

Vyhýbejte se tabáku

Cigarety, elektronické cigarety či doutníky – všechny mají společné ho jmenovatele: nikotin. Ten poškozuje stěny tepen a zahušťuje krev. Následek je jediný – krev má potíže s průchodností. Pokud již máte problém s krevním oběhem a kouříte, máte další důvod navíc toho nechat.

Dostatečný pitný režim

Krev je asi z poloviny tvořená vodou. Pokud tedy chcete mít dobrý krevní oběh, musíte se dostatečně hydratovat – to znamená pít dostatek vody.

Změna polohy

Pokud máte sedavé zaměstnání, zkuste se alespoň jednou za čas projít nebo alespoň postavit. Sedět celou hodinu není dobré pro váš krevní oběh, ani pro záda. Oslabuje to svaly nohou a zpomaluje tok krve do nohou. To může způsobit srážení.

Relaxace a cvičení

Jóga je cvičení s nízkým dopadem, které je skvělé pro zlepšení oběhu krve. Když se pohybujete, přenášíte kyslík do buněk. S každým pootočením vysíláte krev do svých orgánů. Dalším vhodným typem cvičení je aerobik. Ale kdykoli běžíte, jezdíte na kole, chodíte, plavete a děláte podobné cviky, tak přesunujete více kyslíku do svalů. Tím čerpáte více krve, což posiluje vaše srdce a snižuje krevní tlak.

Jezte více zeleniny a méně masa

Jezte mnoho ovoce a zeleniny. Vyvarujte se konzumace nasycených tuků, které se nacházejí v mase, sýru a jiných živočišných zdrojích. Vyhněte se nadměrnému množství soli. Díky tomu budete mít svou váhu ve zdravém rozmezí a svůj cholesterol a krevní tlak pod kontrolou.