Jaké potraviny pomáhají hubnout

Potřebujete se zbavit nežádoucích kil? Vsaďte nejen na aktivní pohyb, ale také si pozorně hlídejte, co vlastně jíte. Hladovění nikam nevede, zato je důležité, aby váš jídelníček obsahoval čerstvé potraviny, které vás udrží fit a pomohou vám při hubnutí. Výborné pomocníky k udržení štíhlé postavy najdete i mezi doplňky stravy.  

 

Co si můžete dát k snídani

Pokud hubnete a rozhodli jste se vynechávat snídaně, neděláte dobře. Podobnou taktikou si minimálně přivodíte celodenní únavu a nesoustředěnost. Při hubnutí se vyplatí po ránu konzumovat ovocné vločky bohaté na rozpustné vlákniny, které hrají podstatnou roli při zpomalování trávení a pomáhají stabilizovat hladinu cukru v krvi. Misku ovocných vloček je možné nahradit vejci, samozřejmě v nesmažené úpravě. Vejce obsahují kvalitní bílkoviny, které způsobují, že si připadáme najedení delší dobu.

 

Potraviny vhodné k obědu

Při dietě lze do jídelníčku zařadit luštěniny, jako je například čočka nebo cizrna. Vyznačují se tím, že mají nízký obsah tuku a vysoký obsah vlákniny. Navíc jsou v luštěninách obsaženy tak zvané anti-živiny, které zpomalují jejich vstřebávání. Významnou potravinou je krůtí maso, protože obsahuje leucin – aminokyselinu, která napomáhá udržovat svalovou hmotu. Zachování svalů při hubnutí je nesmírně důležité. Zvyšuje to metabolismus a tělo spaluje více kalorií, i když se zrovna nehýbete.

 

Svačina a večeře

Na svačinku si můžete dopřát třeba jablka nebo hrstičku mandlí, vlašských či para ořechů. Musí však být v syrovém stavu, každopádně se vyhněte pražené verzi. Kdo hubne, může si k večeři vhodně připravit lososa nebo brokolici. Zejména miska brokolice obsahuje pouhých 20 kalorií. Chcete-li získat, a také si udržet štíhlou postavu, přidejte k pohybu a zdravému stravování i spalovače tuků. Vybrat si můžete z celé škály ověřených výrobků, které jsou určené na podporu úspěšného hubnutí.  

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.