!! DAREK ZDARMA KE KAZDE OBJEDNAVCE - DOPRAVA ZDARMA OD 1500,- Kc !!

MOTIVUJTE SE KE CVIČENÍ!

Motivujte se ke cvičení!

Proč je tak těžké cvičit? Už jen to, zvyknout si na to, abychom každý den něco dělali, může být dost těžké. Všechno je ale o motivaci. Pokud se například večer dobře nevyspíte, jste emočně i fyzicky vyčerpaní a to vede k menší motivaci k fyzické aktivitě. Avšak každodenní cvičení je opravdu důležité pro vaše zdraví, takže se jej jen tak nevzdávejte.

Zdravotní přínosy cvičení

Existuje tolik zdravotních přínosů, které přináší fyzická aktivita, jako je snížení rizika chronických onemocnění, jako je rakovina a srdeční onemocnění. Navíc můžete zůstat fit delší dobu, což se vám bude hodit při každodenních činnostech. Cvičení vám může poskytnout více energie a snížit stres – což jsou další výhody, které se vám budou hodit.

Jak motivovat děti ke cvičení?

Dobrým důvodem, proč být fyzicky aktivním rodičem je ten, že budete skvělým příkladem pro vaše dítě. Děti obecně začínají mít v posledních letech problémy s obezitou. Pokud ale uvidí, že pravidelně cvičí, budou vaše chování napodobovat a každodenní cvičení se tak pro ně stane rutinou. Když děti vidí své rodiče cvičit, je pravděpodobné, že jsou aktivní jako dospělí.

Zdroje motivace

Vyzkoušejte tyto čtyři triky, abyste se dostatečně motivovali. Tím pádem pro vás bude snazší než kdy jindy dosáhnout svých cílů v oblasti fitness.

  1. Staňte se ranním ptáčetem. Vůle není neomezený zdroj – čím více jí používáte po celý den, tím méně si jí necháte ne večer. Proto většina lidí raději cvičí ráno, když ještě mají pevnou vůli a donutí se jít do posilovny nebo si zacvičit doma.
  2. Zapojte další lidi. Pokud jste rodiče, zapojte do sportování i své děti. Pokud máte kamarády, kteří by také chtěli začít cvičit, domluvte se a cvičte spolu. Existuje spousta fyzických aktivit, které jsou dobré pro všechny věkové kategorie. Například frisbee, jízda na kole, běhání a další. To, že zapojíte jiné lidi, ve vás vyvolá pocit odpovědnosti. Nebudete chtít nechat druhou osobu jít cvičit samotnou.
  3. Nastavte si menší cíle. Když si stanovíte cíle, které nemůžete splnit, bude vás to demotivovat. Nemusíte například strávit hodinu v posilovně, abyste byli aktivní – existuje spousta malých způsobů, jak udělat každodenní aktivity a práci jen o trochu těžší. Tím, že za cvičení budete považovat i náročnější úklid v domácnosti, zjistíte, že 10 minut každodenní fyzické aktivity není až tak těžké dosáhnout.
  4. Nedávejte své cvičební pomůcky do rohů. Naopak – rotoped nebo trenažér, který jste si koupili, umístěte do středu místnosti. Někdy může být takto jednoduchá věc klíčem k pocitu motivace. Znáte to z kuchyně – když si koupíte nový gril, který nebude stát na kuchyňské lince, prostě si steak připravíte na pánvi.