Silový trénink pro ženy

Každá moderní žena, která chce hubnout nebo si udržet štíhlou postavu, může využít možností silového tréninku. Je zcela klíčový nejen při hubnutí, ale slouží také k udržení aktivního životního stylu. Především ženy, které si chtějí naplno užívat extrémní sporty, jako třeba snowboarding, by měly pravidelně vytrvalostní silový trénink provádět. Rozhodně se to vyplatí.    

 

Poznejte výhody silového tréninku

V posilovně dostanou zabrat i ty svaly, které normálně příliš nezatěžujete. Důležité je uvědomit si své nedostatky a věnovat se při cvičení hlavně partiím, které jsou nejvíce oslabené. Vytrvalostní silový trénink ženám pomáhá při každodenním fungování – tělo je zpevněné a záda nebolí. Také se zpomaluje ztráta svalové hmoty, ke které dochází přirozeným stárnutím, a jejím navýšením lze urychlit spalování a zbavování se tuků v těle.

 

Co si pod pojmem silový trénink představit

Jedná se o pravidelné posilování, které je nutné pro zachování svalů, pokud se snažíte snížit svoji hmotnost. Silové cvičení tedy znamená, že své svaly procvičujete s větší intenzitou než obvykle. Svaly u mužů i žen jsou nutné nejen pro snížení váhy, ale i pro trvalé udržení ideální hmotnosti. Jednoduše řečeno, sval rovná se tvar, a dokonalé vytvarování těla je přesně to, co žena potřebuje.

 

Myslete na zdravou a vyváženou stravu

Nejen intenzivní cvičení ženám pomáhá k redukci váhy a k tomu, aby se cítily fit. Pozornost je potřeba věnovat i správnému jídelníčku, který je možné obohatit o suplementy (doplňky stravy). Například kreatinové doplňky, spolu s tréninkem, zvyšují úroveň svalové síly a podporují nárůst svalové hmoty. K dostání je i celá řada výživových doplňků určených konkrétně pro redukci váhy. Jak sestavit vhodný suplementový program si mohou ženy nechat poradit od profesionálních poradců.   

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.